گولڈن پر ل کریم میں یہ ایک چیز ملاؤ اور ایک رات میں انگر یز بن جا ؤ۔ رنگت اتنی گوری کہ ہاتھ واش کر تے ہی خوشی سے ناچنے لگو گے۔


یہ موضوع عورتوں کا پسندیدہ ترین موضوع ہے رنگ گورا کرنا پرانے زمانے مںل عورتں صرف اپنے چہرےا ور ہاتھوں کو گورا کرنے کی کوشش کرتی تھں۔ کوضنکہ زمانے کی خوبصورتی کا معاار گورا پن اور دبلا پن ہی تھا اور ابھی بھی ہے۔ ستر کی دہائی تک کچھ پردے کا رواج تھا‘آپس مںک خواتنر بھی بیھے ہوتںہ تو صرف چہرہ اور ہاتھ ہی واضح ہوتے تھے لکنک وقت کے ساتھ ساتھ جسم کےباقی حصے بھی نمایاں ہوتے گئےاور چہرہ سفدی اورباقی حصہ کالا یہ چزہ مذاق بن کر رہ گئی۔ ہ حققتو ہے کہ گورے رنگ کا زمانہ ہے مگر اس چز کو اپنے سر پر سوار مت کریں۔

مارکٹد مںر مکس کریموں کی بھرمار ہے جو وقتی طور پر تو آپ کو فائدہ دے سکتی ہں لکنے وہ آپ کی جلد کو قدرتی گورا پن نہںص دے سکتی۔آج ہم آپ کو گولڈن پرل کریم کا ایک ایسا سکن وائٹننگ فارمولا بتائں گے جو آپ کی سانولی رنگت کو نکھار دیگا بس گولڈن پرل مں یہ کریم مکس کرکے لگا لںو آپ کا رنگ بہت تزبی سے گورا ہوگا سب سے زیادہ بات یہ ہے کہ اس فارمولا کا کوئی سائڈیایفیکٹ نہںا ہے آپ نے صاف پاہلی لی گ ہے اس مںا ایک آدھا چمچ گولڈن پرل کریم ڈالیںیہ کلر فئرک کرکے ایکنی پمپلز ریموو کرتی ہے آدھا بڑا چمچ کریم کا آپ نے پا لی مںو ڈالنا ہے پھر آپ نے دو چٹکی کے برابر مناا کریم ڈال لںک چھوٹا چمچ لں اور آدھے سے بھی آدھا آپ نے اس مںچ ڈالنا ہے یہ رنگ گورا کرنے کلئےم بہت اچھی کریم ہے ۔

یہ دونوں کریںوٹ آپ کو جنرل سٹور سے مل جائںت گی پھر آپ نے اس مںا ڈالنا ہے پانچ ڈروپس بائورکاس ایمرجنسی وائٹننگ سرنم کے اس کے استعمال سے فارمولا کا رزلٹ بڑھ جائگائ پھر آپ نے لناپ ہے ایک عدد وائٹننگ کپسو ل وہ اس مں ڈال دیں یہ پانچ روپے کا آپکو کسی بھی مکس شاپ سے مل جائگا ان تمام انگریڈینٹس کو اچھی طرح مکس کریں اس کریم کو آپ کسی صاف ڈبی مںو محفوظ کرکے فریج مںس رکھ لں تنی دن تک سٹور کرسکتے ہںڈ اس کے بعد نور بنائںس استعمال کریں رات سونے سے پہلے چہرہ اور گردن دھو لں جب وہ خشک ہوجائے تھوڑی سی کریم مساج کرتے چہرے اور گردن پر لگائںی پوری رات یہ کریم لگی رہنے دیں اور صبح آپ اپنا چہرہ اور گردن کسی اچھے صابن سے دھو لں اس کریم کا آپ کو تنو دن مںس زبردست رزلٹ مل جائگا ۔ اس کے علاوہ آپ اسکو ہفتے مںا تن دفعہ استعمال کریں۔آپکو اچھا رزلٹ ملے گا۔

یہ بھی پڑھیے

Back to top button